One Piece Fanon Wiki
Advertisement

Piraci Mroku – potężna piracka załoga dowodzona przez Yonko Nord D. Draina.

Swój początek załoga miała na South Blue, gdzie urodził się ich kapitan oraz pierwsi członkowie załogi. Pierwotnie załoga liczyła tylko 8 członków, jednak podczas swej podróży zwiększyła się liczba załogi oraz jej siła.

Załoga posiada pod swoją kontrolą wiele wysp, a na Wyspie Piratów ma swoją siedzibę.

Bandera[]

Banderą załogi jest złowrogo wyglądająca czaszka mająca cztery wielkie zęby, dwa większe po bokach. Z oczodołów wychodzą cztery łańcuchy w cztery różne kierunki, co ma symbolizować władzę załogi.

Członkowie[]

Załoga liczy ponad 10 tysięcy ludzi, wśród nich jest także kilka silnych grup specjalizujących się w takich rzeczach jak: walka, wywiad, czy ochrona Draina. Najbardziej znanymi członkami załogi są jednak:

  • Nord D. Drain – kapitan załogi
  • Yan Kenneth – szef sztabu
  • Morton – pierwszy oficer
  • Garth – cieśla
  • Owen – nawigator
  • Grau Paul – doktor

Siła załogi[]

Piraci Mroku to dość potężna załoga. Już na samym początku swojej kariery byli w stanie pokonać jednego z wiceadmirałów Marynarki. Sama załoga ma wielu utalentowanych wojowników oraz członków z silnymi Diabelskimi Owocami. Początkująca załoga posiadała w swoich załogach dwóch ludzi posiadających Diabelskie Owoce. Pierwszym z nich był Nordi D. Drain, który zjadł Mrok-Mrokowoc, a drugim był Morton, który zjadł Mityczny Krow-Krowowoc, Model: Minotaur. Dzięki swoim podróżom po całym świecie załoga zgromadziła w swoich szeregach wielu użytkowników Diabelskich Owoców. W niecały rok od swojego założenia załoga dorobiła się ponad miliarda nagrody.

Większość wysoko postawionych oficerów posiada Haki Uzbrojenia oraz Obserwacji, chociaż niektórzy z innych członków załogi też potrafią używać niektórych rodzajów Haki. Piraci Mroku mają także pod władzą kilka załóg pirackich.

Advertisement